Miks su äri visuaali ei ole võimalik alahinnata

By Kairi, April 12, 2015

See postitus on ajendatud reaktsioonist, mis on ühe söögikoha osas üsna tavapäratu. Püüdsin mõnda aega mööda vaadata ühe sushikoha FB reklaamist. Sushi iseenesest ei tähenda ilmtingimata mereandide kasutamist – verepurskaev ei tekitanud meeldivaid emotsioone, ammugi ei seostu maitsemeeltega. Sellise visuaaliga kõrvaldab söögikoht ühe osa oma võimalikust kliendirühmast. Alljärgnev oli FB reklaami visuaal: kas paneb sülje voolama?

10968573_1553960001557207_3624978700438155569_n

Mõned faktilised argumendid visuaali mõjust:

  • 90% informatsioonist vastu läbi visuaali (3M corporation, Zabisco).
  • 40% inimestest vastab pigem visuaalsele informatsioonile kui tavalisele tekstile. (Zabisco)
  • 41% inimestest otsustab saidi usaldusväärsuse üle disaini järgi (Stanford Persuasive Technology Lab) Ma isiklikult arvan, et see vastav % on ainult Euroopa lõikes oluliselt kõrgem.
  • Pinterest kui fotoladu genereeris enam liiklust veebisaidile kui Google+, Youtube ning Twitter kokku (Shareholic)
  • 85% tõenäosusega teostatakse ost pärast tootevideo vaatamist (Internet Retailer)

Oma äri turundades lähtu faktist, et su klientidel on ümberringi (sada?)tuhat muud samaaegset tähelepanuobjekti ning kutset mingite tegevuste tegemiseks. Kuidas sa eristud ning, samaaegselt, kuidas tekitad valdkonnapõhise äratundmise?

Visuaali valimiseks mõned soovitused:

  • korralda ajurünnak oma tiimis – märksõnad ja visuaalid, mis iseloomustavad sinu toodet/teenust/söögikohta
  • korralda potentsiaalsete klientidega, keda ka isiklikult tunned samalaadne üritus.
  • Lõpuks on kõige olulisem toote/teenuse kvaliteet, mida oma klientidele pakud. Kuid kasutatavad visuaalid ei tohi tekitada negatiivset emotsiooni.

 

What do you think?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *