Mis juhtub, kui hea toote varjutab kehv turundus

By Kairi, March 13, 2016

Pilgrim on üks imeline ehtedisaini firma, kelle detailirohket, pastelsetes värvides ehtekollektsioone olen alati imetlenud. Ehete disainlahendid on uuenduslikud, vürtsitatud põhjamaise karguse, eheduse ja lihtsusega.

Millised assotsiatsioonid tekivad sinul kui turundajal selle ehtefirma esitlemise kontekstis? Milline on veebisait, millised turundusmaterjalid, milline stiil ning suhtlemine klientidega, milline esindamine? Milline magus tööpõld turundajale!

Turundusmaterjalides peab toode olema alati esikohal. Turundussõnumites ei tohiks allahindlused moodustada enam kui kolmandiku. Sõnumid ning visuaalid kandku edasi toote häid omadusi erinevatest aspektidest, lisagu emotsionaalse ning kvaliteeti puudutava konteksti. Toode saab olla taevalik, eriline, tõsta inimese enesetunnet ning panna kliendi unistama.

Pilgrimi disain ning kvaliteet on nii kõrge, et isegi kehv turundus ning esitlus ei suuda varjutada toote mainet. Pikas plaanis mõjutab see siiski müügitulemusi – seda saab lihtsalt tuletada riiklike ning tööjõumaksude suurusjärgust, mis on avalik info.

Pilgrim Eesti tegijad on oma sõnul selle imelise ehtefirma Baltikumi ainuesindajad (info lähtub nende veebilehelt). Allolev juhtub, kui meeskonda mitte kaasata turundus- ja müügiinimest.

Screen Shot 2016-03-13 at 18.36.38

What do you think?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *