Enneaegne skaleerumine Eesti tehnoloogiavaldkonna idufirmade näitel

Uurisin oma magistritöö raames idufirmade enneaegset skaleerumist, mis on valdkonna spetsialistide poolt (nt Blank, Ries, Furr, Patel, Graham jt) käsitlemist leidnud alles viimase seitsme aasta jooksul ning oli seni akadeemilise uurimisteemana ekspluateerimata. Uurimistöö käigus ilmnes, et enneaegset skaleerumist saab täheldada kõikide ebaõnnestunud idufirmade ning mitmede kasvufaasis olevate idufirmade tegutsemisajaloos. Uurimistöö praktiline väljund on töö käigus Loe edasi

Ferrari brändi juhtimine

Uurisin TTÜ magistriõppe raames Ferrari brändijuhtimist, mis paelus mind eelkõige seetõttu, et selle brändi turunduskommunikatsioon erineb suures mahus teistest luksusauto brändidest. Ferrari brändi alustalaks on ettevõtte alustamislugu, fokusseeritus kitsale nišivaldkonnale, säilitades liidripositsiooni ning hoides seda läbi tehnilise innovatsiooni ja teerajaja staatuse. Olles mitmetel aastatel maailma jõuliseim bränd on ta 2017-ks aastaks loovutanud liidripositsiooni Applele ning Loe edasi

Mis juhtub, kui hea toote varjutab kehv turundus

Pilgrim on üks imeline ehtedisaini firma, kelle detailirohket, pastelsetes värvides ehtekollektsioone olen alati imetlenud. Ehete disainlahendid on uuenduslikud, vürtsitatud põhjamaise karguse, eheduse ja lihtsusega. Millised assotsiatsioonid tekivad sinul kui turundajal selle ehtefirma esitlemise kontekstis? Milline on veebisait, millised turundusmaterjalid, milline stiil ning suhtlemine klientidega, milline esindamine? Milline magus tööpõld turundajale! Turundusmaterjalides peab toode olema alati Loe edasi

Miks traditsioonilised CRM tarkvarad välja surevad

HubSpot on turundus- ja müügiplatvorm, mille agressiivne turunduskampaania hakkas mulle silma 2015. aasta sügisel. Oma turundussõnumis kasutasid nad väärtuspakkumisena tasuta müügitarkvara, CRM-i. Pakkumine tundus kahlane, kuna CRM-i tasuta versiooni pakuti määramata ajaks, ehk kuni aegade lõpuni. Startupid piiritlevad tasuta teenuse pakkumist reeglina siiski teatud ajani ja/või teatud mahus. Hubspot aga lubas mitte piiritleda ei aega, kasutajate Loe edasi

Kuidas tõsta konversiooni A/B testimise abil

Müügieesmärkide saavutamist takistavad mitmed tegurid. H. Thomas Johnson on öelnud: “Võib olla, et sa mõõdad seda, mida saad. Tõenäoliselt kõik see, mida saad on see, mida mõõdad. Mida sa ei mõõda on sinu jaoks kadunud. (ingl.k “Perhaps what you measure is what you get. More likely, what you measure is all you’ll get. What you Loe edasi

Kas 2016. aastal saab meile osaks EL-i ühtne digitaalne turg

2015. aasta lõppes ühtse digitaalse turu uurimisega. Essee valmis mu õpingute raames ning oli teemal eIDAS määruse kehtestamise võimalikkusest. Mis sina arvad, kas ühtne digitaalne turg EL-is on võimalik ning toimib olukorras, kus tänasel päeval moodustab liiduseisene piirideülene digitaalne koostöö vaid 4%? On märgiline, et just Eesti ning Soome peaministrid sõlmisid 11. detsembril 2013. a teadaolevalt maailma esimese Loe edasi

GoPro INC Strateegiline audit/ Strategic Audit for Go Pro Inc.

Alljärgnev GOPRO INC. STRATEEGILINE AUDIT on valminud TTÜ magistriõppe aines Strateegiline juhtimine. Juhendaja: dotsent Mike Franz Wahl   SISUKORD Ettevõtte tutvustus ja hetkeolukord Ettevõtte juhtimine Väliskeskkond Sisekeskkond Strateegiliste faktorite analüüs Alternatiivid ja soovitused Teostamine Hinnang ja kontroll LISAD Tabel 1. Väliskeskkonna analüüsi kokkuvõte (EFAS) Tabel 2. Tööstusharu analüüsi kokkuvõte Tabel 3. Finantsnäitajad ja suhtarvud Tabel 4. Sisekeskkonna Loe edasi

Eeskujulikud ja mitte nii head veebilehtede näited.

Natuke näiteid headest ja mitte nii headest veebilehtedest. Loe edasi

Kuidas ma startup-i ei käivitanud

Olin juba mõnda aega kibelenud taas mingis suunas tegutsema hakata ja rahutult öösiti vähernud. Kummaline, et öises toas läbi katuseakna vilkuvate tähtede valguses paistavad  pähetulevad ideed üsnagi ambitsioonikad ning mõistlikud, hommikul meenutades ning järelemõeldes aga üsna jaburad ning mõtetud. Googeldades selgub, et täpselt sarnase idee ja teostuse peale on juba paljud teised tulnud ning tihti Loe edasi

Miks klient valib sind

Kui sa suudad välja mõelda turundussõnumi ja visuaali, mis objektiivselt näitab kliendile, et sinu teenuse valimine on talle päris juurtasandil, tema põhivajadustest lähtuvalt ainuõige, siis oled saanud Jackpot-i.  Allolev kompositsioon on lihtsalt suurepärane näide, mil sa saad 100% JAH vastused (soovitasin ideed Tafify-le) Loe edasi

1 2 3 7