• Õunad aiapostil
  • Kontakt
  • Õunad aiapostil
  • Kontakt
INTERNET JA TURUNDUSMida olen õppinud internetis turundades ja müües
müük . turundus

Mis juhtub, kui hea toote varjutab kehv turundus

On 13. Mar 2016 by Kairi NM

Pilgrim on üks imeline ehtedisaini firma, kelle detailirohket, pastelsetes värvides ehtekollektsioone olen alati imetlenud. Ehete disainlahendid on uuenduslikud, vürtsitatud põhjamaise karguse, eheduse ja lihtsusega.

Millised assotsiatsioonid tekivad sinul kui turundajal selle ehtefirma esitlemise kontekstis? Milline on veebisait, millised turundusmaterjalid, milline stiil ning suhtlemine klientidega, milline esindamine? Milline magus tööpõld turundajale!

Turundusmaterjalides peab toode olema alati esikohal. Turundussõnumites ei tohiks allahindlused moodustada enam kui kolmandiku. Sõnumid ning visuaalid kandku edasi toote häid omadusi erinevatest aspektidest, lisagu emotsionaalse ning kvaliteeti puudutava konteksti. Toode saab olla taevalik, eriline, tõsta inimese enesetunnet ning panna kliendi unistama.

Pilgrimi disain ning kvaliteet on nii kõrge, et isegi kehv turundus ning esitlus ei suuda varjutada toote mainet. Pikas plaanis mõjutab see siiski müügitulemusi – seda saab lihtsalt tuletada riiklike ning tööjõumaksude suurusjärgust, mis on avalik info.

Pilgrim Eesti tegijad on oma sõnul selle imelise ehtefirma Baltikumi ainuesindajad (info lähtub nende veebilehelt). Allolev juhtub, kui meeskonda mitte kaasata turundus- ja müügiinimest.

Screen Shot 2016-03-13 at 18.36.38

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Otsi

Recent Posts

  • Enneaegne skaleerumine Eesti tehnoloogiavaldkonna idufirmade näitel
  • Ferrari brändi juhtimine
  • Mis juhtub, kui hea toote varjutab kehv turundus
  • Miks traditsioonilised CRM tarkvarad välja surevad
  • Kuidas tõsta konversiooni A/B testimise abil

Recent Comments

  • Henri Sei on Internetiturundus olgu FUN
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • kristjan on Veebisaidi kvaliteedi ning hinna kääridest
  • Rainer on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem

Archives

Categories

  • müük (52)
  • Start up (35)
  • turundus (58)

Recent Posts

  • Enneaegne skaleerumine Eesti tehnoloogiavaldkonna idufirmade näitel
  • Ferrari brändi juhtimine
  • Mis juhtub, kui hea toote varjutab kehv turundus
  • Miks traditsioonilised CRM tarkvarad välja surevad
  • Kuidas tõsta konversiooni A/B testimise abil
  • Kas 2016. aastal saab meile osaks EL-i ühtne digitaalne turg
  • GoPro INC Strateegiline audit/ Strategic Audit for Go Pro Inc.

Värskemad kommentaarid

  • Henri Sei on Internetiturundus olgu FUN
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • kristjan on Veebisaidi kvaliteedi ning hinna kääridest
  • Rainer on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem
  • Kairi Niinepuu on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem
  • Rainer on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem

Tags

areng BeWise brändi identiteet brändi juhtimine EBS edu ettevõtlus ferrari innovatiivsus innovatsioon internet internetipõlvkond internetiturundus kampaania kommunikatsioon konkurents koondamine majanduskriis motiveerimine müügijuhtimine müügi planeerimine müük Qminder reklaam startup teenindus telemarketing tesla turundus turunduskanalid veebileht veebimajutus viirusturundus

Copyright INTERNET JA TURUNDUS 2025 | Development by Mooncat Consulting OÜ