Uurisin TTÜ magistriõppe raames Ferrari brändijuhtimist, mis paelus mind eelkõige seetõttu, et selle brändi turunduskommunikatsioon erineb suures mahus teistest luksusauto brändidest.
Ferrari brändi alustalaks on ettevõtte alustamislugu, fokusseeritus kitsale nišivaldkonnale, säilitades liidripositsiooni ning hoides seda läbi tehnilise innovatsiooni ja teerajaja staatuse.
Olles mitmetel aastatel maailma jõuliseim bränd on ta 2017-ks aastaks loovutanud liidripositsiooni Applele ning ise taandunud madalamatele kohtadele. Ferrari kommenteerib taolist liikumist sellega, et ta ei fokusseeru müügikäibe kasvatamisele kuivõrd ferrari brändi tuntuse ja maine hoidmisele. Ferrari ei müü autosid vaid unistusi, võimaldades oma sihtrühmal saada naudinguid emotsioonidest nign kasutajakogemusest, mille annavad disain, revolutsiooniline tehniline täiustamine, erilahendused auto sisedisainis ning kuulumine valitud kogukonda. Ferrari ei ole auto vaid elamus kiirusest, mootorihäälest, kasutajamugavusest – unistuse täitumisest.
Esitluse leiad siit: Head lugemist!
Lisa kommentaar