Kui veel aasta tagasi oli internetiturundus üks paljudest ettevõtte turunduskanalitest, siis praeguseks hetkeks on kõigi turunduskanalite kasutamise eesmärk tuua tarbijad/ostjad – oma sihtrühm ettevõtte veebilehele. Televisioon, printmeedia ning muud kanalid on tähelepanu äratajad – tule vaata, võta osa, siin toimub, suunates inimesed oma veebilehele.
Mäletad, et veel aasta tagasi võis sattuda kampaanialehele, mis loodud vaid ühe toote üheks kampaaniaks (nimetatakse ka nn miksosaitideks) ning kui see läbi sai, siis sellest firmast, tema teistest toodetest ei teadnud keegi midagi. Puhas raha, aja ja võimaluse raiskamine.
Iga kampaania v tarbijamänguga äratad sa tähelepanu – iga kampaania tõstab külastajaid ning hea veebileht kutsub klikkama ka teistel teenustel ning kodulehel ringi surfama. Sünergia on investeeringute garantii.
Kui seniste tavapäraste turundusmeetmete reeglid on püsinud suhteliselt sarnased ning turunduskoolituste sisu on suhteliselt muutumatu, siis interetiturunduse reegel on, et reegleid ei ole. Suurimad muutused toimuvad pidevalt bannerreklaami “reeglites” – mis toimis eile ei toimi täna ja tänatoimiv ei anna sama efekti enam homme.
Testige iseenda peal, kui kaua teie reklaam teile mõjub – kui vaatate oma reklaami näiteks 8 tundi järjest – mitu päeva te vastu peate?
Hiljemalt teisel testpäeval ei märka te enam sealkujutatavaid märksõnu ega viitsi ajada taga notsusid ekraanil.
Järelikult tuleb välja mõelda midagi uut, et ostja tähelepanu köita.
Lisa kommentaar