2. e – kiri – samal põhimõttel, näiteks:
Tule aita testida, kas soodushindadele teavituste lisamine toimib!
Tutvuge uudse lahendusega tellimiskeskuses; tule vaata, kes veel poodlevad ja milliseid tegevusi saaks veel mugavamaks sinu jaoks teha;klienditagasiside põhjal töötasime välja väga lahenda tellimiskeskuse (praegu just on seal eriti soodukad hinnad). Käivitatud on kliendifoorum, tule vaata juba püstitatud teemasid;
tooted võistlevad – anna oma hääl lemmiktootele!;
Toodete-teenuste juures võiks olla ka modereeritav kommenteerimise ning toodete-teenuste hindamise rakendus.
Mille järgselt on võimalus hinnatud tooteid ka sortida:
Igaljuhul on taoline kliendi tagasiside küsimine ning kogumine kasvav trend ja ei oskaks praegu välja tuua ühtki argumenti, kuidas see võiks ärile negatiivselt mõjuda.
Leave a Reply