See postitus on ajendatud reaktsioonist, mis on ühe söögikoha osas üsna tavapäratu. Püüdsin mõnda aega mööda vaadata ühe sushikoha FB reklaamist. Sushi iseenesest ei tähenda ilmtingimata mereandide kasutamist – verepurskaev ei tekitanud meeldivaid emotsioone, ammugi ei seostu maitsemeeltega. Sellise visuaaliga kõrvaldab söögikoht ühe osa oma võimalikust kliendirühmast. Alljärgnev oli FB reklaami visuaal: kas paneb sülje voolama?
Mõned faktilised argumendid visuaali mõjust:
Oma äri turundades lähtu faktist, et su klientidel on ümberringi (sada?)tuhat muud samaaegset tähelepanuobjekti ning kutset mingite tegevuste tegemiseks. Kuidas sa eristud ning, samaaegselt, kuidas tekitad valdkonnapõhise äratundmise?
Visuaali valimiseks mõned soovitused:
Lisa kommentaar