Cherry on Eesti kaubandusmaastikku kindlasti väga palju muutnud. Suurimaks panuseks on e-ostlemise propageerimine.
Ometi on meediast tihti käinud läbi, et Cherry tiim rakendas grupiostu mudeli Eestis esimesena.
See ei ole aga päris korrektne – esimese grupiostu kampaania korraldas aprillis 2010 United Dogs and Cats tiim. Link pressiteatele. Kampaania korraldati üks-ühese sarnasusega Grouponi mudelile: grupiost ning soodne ostuvõimalus realiseerub, kui ost kinnitatakse teatud mahus ja teatud lühikese tähtaja jooksul. Kokkuvõttes ei olnud UDC kampaania edukas – aluseks võeti täpselt Grouponi mudel – lühike tähtaeg ning üsna kõrge kriitiline arv oste, et kampaania õnnestuks. Eesti oludes üsna keeruline ettevõtmine, kui võtta arvesse ka väga kitsast sihtrühma – koeraomanikke, kelle koerad just kampaanias esitletud toitu söövad.
Cherry märgib oma äri käivitamise kuupäeva 11. mai 2010. Seega täpselt kuu hiljem, mil UDC tiim grupiostu kampaanialahendusega avalikkuse ette tuli.
Cherry ärimudeli väärtuspakkumne ei ole Grouponi mudelile sarnane grupiost, pigem pakutakse sooduskampaaniate veebipõhist vahenduskeskkonda.
Lisa kommentaar