• Õunad aiapostil
  • Kontakt
  • Õunad aiapostil
  • Kontakt
INTERNET JA TURUNDUSMida olen õppinud internetis turundades ja müües
Start up . turundus

Natuke Cherryst ehk kes tõi tegelikult Eestisse esimese e-grupiostu?

On 12. Oct 2012 by Kairi NM

Cherry on Eesti kaubandusmaastikku kindlasti väga palju muutnud. Suurimaks panuseks on e-ostlemise propageerimine.

Ometi on meediast tihti käinud läbi, et Cherry tiim rakendas grupiostu mudeli Eestis esimesena.

See ei ole aga päris korrektne – esimese grupiostu kampaania korraldas aprillis 2010 United Dogs and Cats tiim.  Link pressiteatele. Kampaania korraldati üks-ühese sarnasusega Grouponi mudelile: grupiost ning soodne ostuvõimalus realiseerub, kui ost kinnitatakse teatud mahus ja teatud lühikese tähtaja jooksul. Kokkuvõttes ei olnud UDC kampaania edukas – aluseks võeti täpselt Grouponi mudel – lühike tähtaeg ning üsna kõrge kriitiline arv oste, et kampaania õnnestuks. Eesti oludes üsna keeruline ettevõtmine, kui võtta arvesse ka väga kitsast sihtrühma – koeraomanikke, kelle koerad just kampaanias esitletud toitu söövad.

Cherry märgib oma äri käivitamise kuupäeva 11. mai 2010. Seega täpselt kuu hiljem, mil UDC tiim grupiostu kampaanialahendusega avalikkuse ette tuli.

Cherry ärimudeli väärtuspakkumne ei ole Grouponi mudelile sarnane grupiost, pigem pakutakse sooduskampaaniate veebipõhist vahenduskeskkonda.

 

 

 

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Otsi

Recent Posts

  • Enneaegne skaleerumine Eesti tehnoloogiavaldkonna idufirmade näitel
  • Ferrari brändi juhtimine
  • Mis juhtub, kui hea toote varjutab kehv turundus
  • Miks traditsioonilised CRM tarkvarad välja surevad
  • Kuidas tõsta konversiooni A/B testimise abil

Recent Comments

  • Henri Sei on Internetiturundus olgu FUN
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • kristjan on Veebisaidi kvaliteedi ning hinna kääridest
  • Rainer on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem

Archives

Categories

  • müük (52)
  • Start up (35)
  • turundus (58)

Recent Posts

  • Enneaegne skaleerumine Eesti tehnoloogiavaldkonna idufirmade näitel
  • Ferrari brändi juhtimine
  • Mis juhtub, kui hea toote varjutab kehv turundus
  • Miks traditsioonilised CRM tarkvarad välja surevad
  • Kuidas tõsta konversiooni A/B testimise abil
  • Kas 2016. aastal saab meile osaks EL-i ühtne digitaalne turg
  • GoPro INC Strateegiline audit/ Strategic Audit for Go Pro Inc.

Värskemad kommentaarid

  • Henri Sei on Internetiturundus olgu FUN
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • kristjan on Veebisaidi kvaliteedi ning hinna kääridest
  • Rainer on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem
  • Kairi Niinepuu on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem
  • Rainer on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem

Tags

areng BeWise brändi identiteet brändi juhtimine EBS edu ettevõtlus ferrari innovatiivsus innovatsioon internet internetipõlvkond internetiturundus kampaania kommunikatsioon konkurents koondamine majanduskriis motiveerimine müügijuhtimine müügi planeerimine müük Qminder reklaam startup teenindus telemarketing tesla turundus turunduskanalid veebileht veebimajutus viirusturundus

Copyright INTERNET JA TURUNDUS 2025 | Development by Mooncat Consulting OÜ