• Õunad aiapostil
  • Kontakt
  • Õunad aiapostil
  • Kontakt
INTERNET JA TURUNDUSMida olen õppinud internetis turundades ja müües
müük . turundus

Internet muutumises

On 17. Feb 2009 by Kairi NM

Internetiturunduses on avastatud hulgaliselt nippe, kuidas tekitada rohkem trafficut, eelkõige manipuleerides otsingumootoritega. Suur osa trafficu tegemisest langeb ka blogindusele ning oma veebisaidi sisu uuendamisele. Teame, et mida enam sinu veebisaidil sisu on ja uueneb, seda tõenäolisemalt peavad otsingumootorid seda oluliseks saidiks. Kes ise ei viitsi iga päev blogida palkab selleks tasulise kirjutaja, kes punkt kl 10.00 lisab veebisaidile uut sisu.
Kes nüüd ütleb, milline blogimis- ja veebisaidi sisu uuendamise meede on lugejate suhtes aus – kas sisu tekitamine sisu pärast või võib sellest tekitatud sisust ka midagi tarka teada saada; fakt on, et internetis on nii meeletul hulgal sisuteksti ning seda infot töödelda on väga ajamahukas – moonutatud infot on väga palju. Otsingumootorite tulemustes säravad paarkümmend esimest külastatavamat saiti, kes jagavad internetiturunduse nippe ning on ka külastatavaimad. Mõned saidid on Google poolt ka eelistatud seisus; nt-ks Wikipeedia ning teatudlõpulised (.edu jms) saidid, kuid suurem osa saite võitlevad esiotsingutesse pääsemise eest.
Peamised interneti kitsaskohad infotarbija jaoks on anonüümsus, info ning identiteedi manipuleeritavus.
Teadjad ennustavad, et peagi sünnib internet internetis, kus usaldusväärne info eristatakse mahutekitajatest identifitseerimise läbi. Kui selline otsingumootor on loodud, siis ilmselt ei tule kaua oodata, mil tarkpead on avastanud mooduseid, kuidas ka nö teise internetti end sisse saada; seejärel on aeg küps uuteks arenguteks. keegi on öelnud, et praegune internet on lapsekingades, oma arengu kõige madalamas algjärgus. millegipärast tundub see jutt tõene, eriti arvestades, kui tühine protsent inimkonnast internetti kasutab – kõigest 1,5 miljardit.
Aeg nõuab intelligentseid otsimootoreid, kes ei vaata ainult märksõnu, lingitrafficut ja muid manipuleeritavaid vahendeid, vaid kes on piisavalt intelligentsed, et saidi sisule, linkide ning viidetele vastavalt suudaks saidi tähtsust ning kasulikkust määratelda.

Tags: areng, innovatiivsus, internet

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Otsi

Recent Posts

  • Enneaegne skaleerumine Eesti tehnoloogiavaldkonna idufirmade näitel
  • Ferrari brändi juhtimine
  • Mis juhtub, kui hea toote varjutab kehv turundus
  • Miks traditsioonilised CRM tarkvarad välja surevad
  • Kuidas tõsta konversiooni A/B testimise abil

Recent Comments

  • Henri Sei on Internetiturundus olgu FUN
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • kristjan on Veebisaidi kvaliteedi ning hinna kääridest
  • Rainer on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem

Archives

Categories

  • müük (52)
  • Start up (35)
  • turundus (58)

Recent Posts

  • Enneaegne skaleerumine Eesti tehnoloogiavaldkonna idufirmade näitel
  • Ferrari brändi juhtimine
  • Mis juhtub, kui hea toote varjutab kehv turundus
  • Miks traditsioonilised CRM tarkvarad välja surevad
  • Kuidas tõsta konversiooni A/B testimise abil
  • Kas 2016. aastal saab meile osaks EL-i ühtne digitaalne turg
  • GoPro INC Strateegiline audit/ Strategic Audit for Go Pro Inc.

Värskemad kommentaarid

  • Henri Sei on Internetiturundus olgu FUN
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • kristjan on Veebisaidi kvaliteedi ning hinna kääridest
  • Rainer on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem
  • Kairi Niinepuu on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem
  • Rainer on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem

Tags

areng BeWise brändi identiteet brändi juhtimine EBS edu ettevõtlus ferrari innovatiivsus innovatsioon internet internetipõlvkond internetiturundus kampaania kommunikatsioon konkurents koondamine majanduskriis motiveerimine müügijuhtimine müügi planeerimine müük Qminder reklaam startup teenindus telemarketing tesla turundus turunduskanalid veebileht veebimajutus viirusturundus

Copyright INTERNET JA TURUNDUS 2025 | Development by Mooncat Consulting OÜ