• Õunad aiapostil
  • Kontakt
  • Õunad aiapostil
  • Kontakt
INTERNET JA TURUNDUSMida olen õppinud internetis turundades ja müües
Start up . turundus

interneti turunduse põhialustega tutvu enne ettevõtte loomist

On 18. Feb 2009 by Kairi NM

Oma äri alustades on mustmiljon suuremat ning väiksemat nüanssi, millega tegeleda: toote-teenuse turuanalüüs, sihtrühma ning selle harjumuste ning katmata vajaduste kaardistamine, tarkvarateenuste lahenduste pakkuja valimine, domeeni valik, eelarve planeerimine jnjne. Mis on veel oluliseimad?

Kui tähtsustatakse internetiturunduse kanalite osatähtsust ettevõtte müügiedukuse näitajates tasub tegevusi ning valikuid planeerides võtta arvesse:

domeeni nimi
– kas seda võib seostada ettevõtte tegevusalaga, pakutava teenuse-tootega? Kas domeeni nimi on sinu ettevõtte jaoks internetis ka otsingute võtmesõna?

veebilehe pealkiri – kui lood veebilehe, siis saab sellele lisada ka pealkirja; erinevatel andmetel võib see olla 40 – 60 tähemärki pikk. Hea, kui ka pealkirjas esimese sõnana on just sinu toote-teenuse otsingute võtmesõna.

Avaleht -sisaldagu samuti otsingute võtmesõna, miks mitte ei võiks dubleerida ka veebisaidi enda pealkirja.

Kuidas tuvastada väljendeid, mida kasutades jõuab sihtrühjm sinu veebisaidile?

Oluline on välja selgitada toote-teenuse kõige iseloomulikum väljend, mille järgi sinu sihtrühm sinu toodet otsib. Soovitan küsitlust tuttavate seas, kes sinu alustatavast ärist palju ei tea – millised otsisõnu nad välja pakuvad?

Lisaks oma tutvusringkonnale uuri ka foorumites ning erinevates suhtluskeskkondades levivat infot ning arvamusi. See osa peaks kuuluma traditsiooniliselt tehtava turu -uuringu juurde. Kui tellite turu-uuringu vastavat teenust pakkuvalt firmat paluge eraldi uurida interneti suhtlusringkondade kanaleid, kus teie sihtrühm koos käib ning kui tihti on teie tuttavate poolt väljapakutud otsingute võtmesõnad ka tegelikkuses otsitavad. Otsimootorite keysearch töövahendeid kasutades saate aga kõige täpsema ülevaate, kas see otsisõna, mis teie arvates viitab kõige paremini teie tootele oma päringuid? viited neile linkidele leiad siit saidilt lingikogust.

Kas teete eesti-sisest äri või globaalset? Kui globaalset, siis sel juhul valige rahvusvaheliselt mõistetav domeen. Parem, kui leiate .com – lõpulise aadressi. Kui ei, siis ka .eu ning .net lõpulistel aadressidel ei ole viga midagi.

Veebisaidi loomine võtab omajagu aega. Et saaksite juba varem klientidega suhelda tasub oma domeenile viidata mikrosaidiga, kus teavitate ettevõtte veebisaidi peatsest loomisest, kus püstitate küsitluse mõnel olulisel teemal, mille abil saate veebisaiti või muid tegevusi planeerides arvestada. Mikrosait annab võimaluse koguda enne reaalse tegevuse alustamist kliendiinfot, luua uudiskirja soovijate liste ning testida, milliste otsisõnadele tasuks sait optimeerida, et just õige sihtrühm teid üles leiab.

Kõik eeltoodud soovitused võivad teie ettevõttele internetis kasuks tulla. Ka sel juhul, kui teie peamine tuluallikas ei ole planeeritud online-müügile on iga tõhusalt optimeeritud veebisait ainult kasuks.

Tags: ettevõtlus, internet, internetiturundus

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Otsi

Recent Posts

  • Enneaegne skaleerumine Eesti tehnoloogiavaldkonna idufirmade näitel
  • Ferrari brändi juhtimine
  • Mis juhtub, kui hea toote varjutab kehv turundus
  • Miks traditsioonilised CRM tarkvarad välja surevad
  • Kuidas tõsta konversiooni A/B testimise abil

Recent Comments

  • Henri Sei on Internetiturundus olgu FUN
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • kristjan on Veebisaidi kvaliteedi ning hinna kääridest
  • Rainer on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem

Archives

Categories

  • müük (52)
  • Start up (35)
  • turundus (58)

Recent Posts

  • Enneaegne skaleerumine Eesti tehnoloogiavaldkonna idufirmade näitel
  • Ferrari brändi juhtimine
  • Mis juhtub, kui hea toote varjutab kehv turundus
  • Miks traditsioonilised CRM tarkvarad välja surevad
  • Kuidas tõsta konversiooni A/B testimise abil
  • Kas 2016. aastal saab meile osaks EL-i ühtne digitaalne turg
  • GoPro INC Strateegiline audit/ Strategic Audit for Go Pro Inc.

Värskemad kommentaarid

  • Henri Sei on Internetiturundus olgu FUN
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • kristjan on Veebisaidi kvaliteedi ning hinna kääridest
  • Rainer on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem
  • Kairi Niinepuu on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem
  • Rainer on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem

Tags

areng BeWise brändi identiteet brändi juhtimine EBS edu ettevõtlus ferrari innovatiivsus innovatsioon internet internetipõlvkond internetiturundus kampaania kommunikatsioon konkurents koondamine majanduskriis motiveerimine müügijuhtimine müügi planeerimine müük Qminder reklaam startup teenindus telemarketing tesla turundus turunduskanalid veebileht veebimajutus viirusturundus

Copyright INTERNET JA TURUNDUS 2025 | Development by Mooncat Consulting OÜ