• Õunad aiapostil
  • Kontakt
  • Õunad aiapostil
  • Kontakt
INTERNET JA TURUNDUSMida olen õppinud internetis turundades ja müües
Start up . turundus

Klient, anna nõu ja aita testida!

On 19. May 2009 by Kairi NM

Minuni jõudis üks lahe teade keskkonnast keskus.ee. Selle kasutajana sain üleskutse, koos teiste, silma järgi nii 200-250 inimesega testimaks uusi tehnilisi võimalusi keskus.ee -ga seotud keskkondades. Üleskutse oli uusi võimalusi testida, katsetada ning anda tagasisidet, lisaks natuke ka keskkonna võimaluste meeldetuletamist 🙂
Tõsi, seekord oli tegu saidi eestvedaja tutvusringkonnaga, kuid sama mudelit võib kasutada ka laiemas ringis potensiaalsete ning olemasolevate klientide poole pöördudes.

Kas selline abipalve tekitab huvi? Kindlasti; on teada, et klient ei peaks müügitegevuses aduma, et toimub LIHTSALT müük. Me ju eelkõige konsulteerime, teavitame ja leiame koos parimaid lahendusi, võtame kokkuleppe kokku ning väljastame esimese arve.

Kliendi kaasamine ettevõtte igapäevasesse tegevusse (anna nõu, kuidas paremini, kas töötab, kliendifoorum jne) annab:

1. inimene ei tunne, et talle midagi kas müüakse või reklaamitakse (vähemalt enamus?) ning on infole seetõttu vastuvõtlikkum ja valmis ka kahesuunaliseks infovahetuseks
2. ettevõte on teavitanud klienti uuest võimalusest, veebisaidi puhul suurendab kasutamisaktiivsust sellel ja viidatud saitidel. Teatega on võimalik tekitada külastatavuse suuremat tõusu (kui inimesed logivad keskkonda (keskkondadesse) e-postile saadud sõnumi: “teile on saabunud teade” uudishimu ajel
3. võimalik tekitada klientide omavaheline suhtlus, kus kasutajad omi kogemusi püstitatud teemaga jagavad

Sama mudelit saab kasutada erinevate kanalite kaudu, näiteks:

1. poll:
Kas leiate meie saidilt teenuste loetelu lihtsalt üles? Kas uued soodushinnad on teenustelehel hästi välja toodud? Mitme hiireklikiga leidsid üles meie uue toote meeletu soodushinna pakkumise? Kuidas saidi uus väljanägemine meeldib? Milline on teie lemmiktoode meie uuenenud sortimendist? Mida hindate meie uute teenuste juures kõige enam? jne
poll

2. e – kiri – samal põhimõttel, näiteks:
Tule aita testida, kas soodushindadele teavituste lisamine toimib!
Tutvuge uudse lahendusega tellimiskeskuses; tule vaata, kes veel poodlevad ja milliseid tegevusi saaks veel mugavamaks sinu jaoks teha;klienditagasiside põhjal töötasime välja väga lahenda tellimiskeskuse (praegu just on seal eriti soodukad hinnad). Käivitatud on kliendifoorum, tule vaata juba püstitatud teemasid;
tooted võistlevad – anna oma hääl lemmiktootele!;

ekiri

Toodete-teenuste juures võiks olla ka modereeritav kommenteerimise ning toodete-teenuste hindamise rakendus.

customer ratings

Mille järgselt on võimalus hinnatud tooteid ka sortida:

satings

Igaljuhul on taoline kliendi tagasiside küsimine ning kogumine kasvav trend ja ei oskaks praegu välja tuua ühtki argumenti, kuidas see võiks ärile negatiivselt mõjuda.

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Otsi

Recent Posts

  • Enneaegne skaleerumine Eesti tehnoloogiavaldkonna idufirmade näitel
  • Ferrari brändi juhtimine
  • Mis juhtub, kui hea toote varjutab kehv turundus
  • Miks traditsioonilised CRM tarkvarad välja surevad
  • Kuidas tõsta konversiooni A/B testimise abil

Recent Comments

  • Henri Sei on Internetiturundus olgu FUN
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • kristjan on Veebisaidi kvaliteedi ning hinna kääridest
  • Rainer on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem

Archives

Categories

  • müük (52)
  • Start up (35)
  • turundus (58)

Recent Posts

  • Enneaegne skaleerumine Eesti tehnoloogiavaldkonna idufirmade näitel
  • Ferrari brändi juhtimine
  • Mis juhtub, kui hea toote varjutab kehv turundus
  • Miks traditsioonilised CRM tarkvarad välja surevad
  • Kuidas tõsta konversiooni A/B testimise abil
  • Kas 2016. aastal saab meile osaks EL-i ühtne digitaalne turg
  • GoPro INC Strateegiline audit/ Strategic Audit for Go Pro Inc.

Värskemad kommentaarid

  • Henri Sei on Internetiturundus olgu FUN
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • kristjan on Veebisaidi kvaliteedi ning hinna kääridest
  • Rainer on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem
  • Kairi Niinepuu on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem
  • Rainer on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem

Tags

areng BeWise brändi identiteet brändi juhtimine EBS edu ettevõtlus ferrari innovatiivsus innovatsioon internet internetipõlvkond internetiturundus kampaania kommunikatsioon konkurents koondamine majanduskriis motiveerimine müügijuhtimine müügi planeerimine müük Qminder reklaam startup teenindus telemarketing tesla turundus turunduskanalid veebileht veebimajutus viirusturundus

Copyright INTERNET JA TURUNDUS 2025 | Development by Mooncat Consulting OÜ