• Õunad aiapostil
  • Kontakt
  • Õunad aiapostil
  • Kontakt
INTERNET JA TURUNDUSMida olen õppinud internetis turundades ja müües
müük . turundus

Kolme müüdi murdmine tarkvara koolitusel

On 20. Apr 2009 by Kairi NM

Uue tarkvara juurutamine ettevõttes põhjustab salgeli töötajaile stressi.
Juurutatava tarkvara koolitusel on võimalik murda mitmeidki müüte ning pseudoprobleemidest üle saada.

Kolm peamist eelarvamust, millega tavakasutaja koolitusele tuleb:

1. Milleks meile uus tarkvara – saime seni hästi hakkama

Uue tarkvara kasutuselevõtu argumendid peaksid ettevõttesiseselt olema juba eelnevalt selgeks saanud. Koolitusel võiks tuua eraldi välja kolm praktilist lisaväärtust kogu ettevõtte äri jaoks.


2. müüt: uus tarkvara tähendab lisanduvaid kohustusi

Kohustusi ei tule juurde, vastupidi.
Enne koolitust tasub välja selgitada üks oluliseim tööprotseduur, mis on juurutatava tarkvaraga nüüd optimeeritud.
Graafiline näide töötaja senisest tegevusest näitab, kui palju selleks tööprotsessiks oli vaja teostada erinevaid toiminguid.
Tuues võrdluseks juurutatava tarkvara ergonoomika näeb töötaja, kuivõrd vähem tegevusi ning aega kulub nüüdsest sama tööprotseduuri teostamiseks.

Sellist võrdlust ei tasu koormata uue tarkvara teiste seotud väärtustega.
Iga kasutaja on heas mõttes egoist – koolitusel tahab ta kuulda väga konkreetselt, mida uus tarkvara tema töös paremaks ja efektiivsemaks muudab, kas ja kui palju säästab ta oma tööaega ning kas tarkvara võimaldab tema töös luua uut kvaliteeti.

intranet

3. müüt: Uus tarkvara on keeruline ning vajab enam tehnilisi teadmisi

Selle müüdi murrab praktikaga.
Koolitus sisaldagu 2-3 praktilist ühistegevust (kui koolitatavaid on üle 10 inimese; kui koolitatavaid on alla selle võib praktilisi toiminguid ka rohkem teha).
See võib olla teavituste või foorumikande lisamine, dokumendi loomine või väljavõte mõnest statistilisest näitajast. Kui inimene saab kasvõi ühe lihtsa toimingu iseseisvalt teostada on ta valmis astuma ka järgmiseid samme ning on vastuvõtlikum uuele infole. Võib koos teostada ka “keerulisema” toimingu- näiteks sharepointis projektisaidi loomine. Valides kuulajaskonna seast välja enda sõnutsi kõige arvutikaugema inimese, ühendades tema arvuti videoprojektoriga ning andes ülesandeks näiteks luua uus projektisait. Tundub keeruline? Andes talle selleks hetkeks adminni õigused saab arvutikauge inimene luua projektisaidi paari klikiga, tehes loogilisi valikuid. Ühe koolitusega on aukartus võimalik muuta hasartseks huviks.

Üks koolitus kestku kuni 4 tundi, vahepeal on vaja teha 2-3 paariminutilist pausi aju stimuleerimiseks. Selleks sobivad kõikvõimalikud füüsilised harjutused, kus aju “äratatakse”.

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Otsi

Recent Posts

  • Enneaegne skaleerumine Eesti tehnoloogiavaldkonna idufirmade näitel
  • Ferrari brändi juhtimine
  • Mis juhtub, kui hea toote varjutab kehv turundus
  • Miks traditsioonilised CRM tarkvarad välja surevad
  • Kuidas tõsta konversiooni A/B testimise abil

Recent Comments

  • Henri Sei on Internetiturundus olgu FUN
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • kristjan on Veebisaidi kvaliteedi ning hinna kääridest
  • Rainer on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem

Archives

Categories

  • müük (52)
  • Start up (35)
  • turundus (58)

Recent Posts

  • Enneaegne skaleerumine Eesti tehnoloogiavaldkonna idufirmade näitel
  • Ferrari brändi juhtimine
  • Mis juhtub, kui hea toote varjutab kehv turundus
  • Miks traditsioonilised CRM tarkvarad välja surevad
  • Kuidas tõsta konversiooni A/B testimise abil
  • Kas 2016. aastal saab meile osaks EL-i ühtne digitaalne turg
  • GoPro INC Strateegiline audit/ Strategic Audit for Go Pro Inc.

Värskemad kommentaarid

  • Henri Sei on Internetiturundus olgu FUN
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • kristjan on Veebisaidi kvaliteedi ning hinna kääridest
  • Rainer on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem
  • Kairi Niinepuu on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem
  • Rainer on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem

Tags

areng BeWise brändi identiteet brändi juhtimine EBS edu ettevõtlus ferrari innovatiivsus innovatsioon internet internetipõlvkond internetiturundus kampaania kommunikatsioon konkurents koondamine majanduskriis motiveerimine müügijuhtimine müügi planeerimine müük Qminder reklaam startup teenindus telemarketing tesla turundus turunduskanalid veebileht veebimajutus viirusturundus

Copyright INTERNET JA TURUNDUS 2025 | Development by Mooncat Consulting OÜ