• Õunad aiapostil
  • Kontakt
  • Õunad aiapostil
  • Kontakt
INTERNET JA TURUNDUSMida olen õppinud internetis turundades ja müües
müük . turundus

Kuidas telemarketingist kõige enam kasu saada?

On 6. Feb 2009 by Kairi NM

Kui mõtlete kasutada telemarketingi (TM)Eesti sihtrühma jaoks, siis tm-i pakkuvaid firmasid on Eestis mitmeid ja kõigi puhul on võimalik kokku leppida erinevaid tasustamise parameetreid. Kõige kasulikum sõlmida tasustamine mingite konkreetsete tulemuste eest. Lihtsalt andmebaasi läbihelistamine on TM firmale magusaim ja ihaldusväärseim töö, kuid sinu jaoks ei anna see suurt väärtust. Kokku leppida saab mingites konkreetsetes tulemustes nagu nt:
1) kasuliku kontakti leidmine (ettevõtte tegevjuhi, raamatupidaja nimi, tlf, e-posti aadress)
2) sihtrühma kontakti leidmine ning konkreetse tegevuse kokkuleppimine (kliendivisiidi kokkuleppimine, nõusolek teenuse v toote proovikasutamiseks, suunamine sinu kodulehe külastamisele ning kampaania vm vormi täitmiseks, nõusoleks kampaania vm pakkumise saamiseks e-postile ning järgmise kontakti kokkuleppimine)
Sina maksad tasu vaid selle konkreetse tulemuse eest ning kuigi kokkuvõttes võib kontaktikulu olla suurem kui lihtsalt andmebaasi loomise v korrastamise eest on selle tulemuslikkus oluliselt tõenäolisem.
See, kes sinu firmat esindab, kuidas on tema müügikoolitustase selgub siis kui saad esimesel päeval (telli raport tulemustest igapäevaselt oma e-postile – Telemarketingi firmad vähemalt Eestis kasutavad meelsamini veel faksiteenuseid).
Reeglina jõuavad müügiinimesed teha tunnis 20 kõnet, siis tunnis 2 positiivset vastust on hea tulemus.
Soovitan sõlmida leping testajaga – nt-ks 2 päeva – nii saad kasulike kontaktide tagasisidest järeldada, kas edastatud kontaktid olid ikka kasulikud ning sellest johtuvalt kas lõpetada leping, teha mõningaid muudatusi müügilähenemises või jätkata koostööd.
Küsi ka tasu, mida TM firma sinu firma esindajale maksab – kas see motiveerib sinu esindajat?
Kui kaalud TM kasutamiset välisturule sisenemiseks, siis soovitan võtta ühendust TM firmaga, kes on esindatud enamas kui ühes riigis ning koos arutada, kas ja millise turu jaoks sinu toote v teenuse turu-uuringut, sihtrühma andmebaasi v esmakontakti loomist või veebisaidile suunamist TM teel on kasulik teha. TM firmad positsioneerivad end hea tava kohaselt kui konsultatsioonifirmad, kelle teadmisi ning arvamjust tasub ära kuulata. Kui konsultasioonijärgselt nendite, et TM-i sinu teenuse puhul kasutada ei ole efektiivne, siis on see sinu jaoks suur samm edasi ja raha jääb asjatult kulutamata. Kuigi mina soovitan kahtluse korral – kas tm võiks töötada siiski testperioodi – kasvõi paar päeva.

Tags: müügi planeerimine, müük, telemarketing

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Otsi

Recent Posts

  • Enneaegne skaleerumine Eesti tehnoloogiavaldkonna idufirmade näitel
  • Ferrari brändi juhtimine
  • Mis juhtub, kui hea toote varjutab kehv turundus
  • Miks traditsioonilised CRM tarkvarad välja surevad
  • Kuidas tõsta konversiooni A/B testimise abil

Recent Comments

  • Henri Sei on Internetiturundus olgu FUN
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • kristjan on Veebisaidi kvaliteedi ning hinna kääridest
  • Rainer on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem

Archives

Categories

  • müük (52)
  • Start up (35)
  • turundus (58)

Recent Posts

  • Enneaegne skaleerumine Eesti tehnoloogiavaldkonna idufirmade näitel
  • Ferrari brändi juhtimine
  • Mis juhtub, kui hea toote varjutab kehv turundus
  • Miks traditsioonilised CRM tarkvarad välja surevad
  • Kuidas tõsta konversiooni A/B testimise abil
  • Kas 2016. aastal saab meile osaks EL-i ühtne digitaalne turg
  • GoPro INC Strateegiline audit/ Strategic Audit for Go Pro Inc.

Värskemad kommentaarid

  • Henri Sei on Internetiturundus olgu FUN
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • kristjan on Veebisaidi kvaliteedi ning hinna kääridest
  • Rainer on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem
  • Kairi Niinepuu on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem
  • Rainer on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem

Tags

areng BeWise brändi identiteet brändi juhtimine EBS edu ettevõtlus ferrari innovatiivsus innovatsioon internet internetipõlvkond internetiturundus kampaania kommunikatsioon konkurents koondamine majanduskriis motiveerimine müügijuhtimine müügi planeerimine müük Qminder reklaam startup teenindus telemarketing tesla turundus turunduskanalid veebileht veebimajutus viirusturundus

Copyright INTERNET JA TURUNDUS 2025 | Development by Mooncat Consulting OÜ