• Õunad aiapostil
  • Kontakt
  • Õunad aiapostil
  • Kontakt
INTERNET JA TURUNDUSMida olen õppinud internetis turundades ja müües
Start up

Miks ideid ei realiseerita?

On 19. Dec 2011 by Kairi NM

Novembri viimastel päevadel andsin EBS-i juhiprogrammi magistriõppe kursuslastele loengu ettevõtte alustamisest hetke kiirelt muutuva ärikeskkonna tingimustes. Olen BeWise programmi lektor – minu teemadeks on ettevõtte müügistruktuuri ülesehitus ning müügi juhtimine, internetiturundus, turu-uuringud ning ettevõtlus.

Viimases loengus käsitlesin peamiselt IT valdkonna ettevõtlusvõimalusi ning praktilisi edunäiteid. Siinkohal tahan tuua välja grupitöö tulemi, mis otsis vastust küsimusele: miks ma ei realiseeri oma ideid?

peamine, milleni jõuti olid HIRMUD:
– hirm kaotada olemasolevat positsiooni/karjääri
– hirm, et pole piisavalt know-howd
– hirm kaotada rahalisi ressursse
– pole rahalisi vahendeid
– pole piisavalt aega
– ei viitsi (pole motivatsiooni)
– pole head ideed

Laias laastus siis peamised. Nagu näha, siis seostub juhiprogrammi tudengeile ettevõtlus millegiga, milles on pigem võimalus kaotada kui võita. Ka ebaõnnestumist (loe: kogemuse saamist) loetakse kaotamiseks.

Mind üllatas, et ei mainitud kompetentsete kaasosanike leidmise keerukust. Samuti ei mainitud otseselt ebaõnnestumisega kaasnevaid ebameeldivusi (maine, mis siin regioonis on kerge kahjustuma pärast ebaõnnestunud äritegevust)

Loengu tagasisidest põhjal üllatas kursuslasi enim see, kui kiirelt on võimalik pääseda rahvusvahelisele turule ning kui lihtsate vahenditega on võimalik alustada rahvusvahelise äriga.
qminder

Üllatas, et äritegevust on võimalik alustada ka ilma rahalise kapitalita, et oluliseimad näitajad on mittemateriaalsed. Hakati mõtlema sellele, mis tekitab kirge, milles ollakse hea ning milles võiks seisneda sinu äritegevus.

Ja mis peamine – usun, et nüüdsest hinnatakse enim kaastudengeid ning kogu oma suhtlusvõrgustikku selle pilguga, kellega võiks luurele minna.

Tags: BeWise, EBS, ettevõtlus, Qminder, startup

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Otsi

Recent Posts

  • Enneaegne skaleerumine Eesti tehnoloogiavaldkonna idufirmade näitel
  • Ferrari brändi juhtimine
  • Mis juhtub, kui hea toote varjutab kehv turundus
  • Miks traditsioonilised CRM tarkvarad välja surevad
  • Kuidas tõsta konversiooni A/B testimise abil

Recent Comments

  • Henri Sei on Internetiturundus olgu FUN
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • kristjan on Veebisaidi kvaliteedi ning hinna kääridest
  • Rainer on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem

Archives

Categories

  • müük (52)
  • Start up (35)
  • turundus (58)

Recent Posts

  • Enneaegne skaleerumine Eesti tehnoloogiavaldkonna idufirmade näitel
  • Ferrari brändi juhtimine
  • Mis juhtub, kui hea toote varjutab kehv turundus
  • Miks traditsioonilised CRM tarkvarad välja surevad
  • Kuidas tõsta konversiooni A/B testimise abil
  • Kas 2016. aastal saab meile osaks EL-i ühtne digitaalne turg
  • GoPro INC Strateegiline audit/ Strategic Audit for Go Pro Inc.

Värskemad kommentaarid

  • Henri Sei on Internetiturundus olgu FUN
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • kristjan on Veebisaidi kvaliteedi ning hinna kääridest
  • Rainer on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem
  • Kairi Niinepuu on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem
  • Rainer on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem

Tags

areng BeWise brändi identiteet brändi juhtimine EBS edu ettevõtlus ferrari innovatiivsus innovatsioon internet internetipõlvkond internetiturundus kampaania kommunikatsioon konkurents koondamine majanduskriis motiveerimine müügijuhtimine müügi planeerimine müük Qminder reklaam startup teenindus telemarketing tesla turundus turunduskanalid veebileht veebimajutus viirusturundus

Copyright INTERNET JA TURUNDUS 2025 | Development by Mooncat Consulting OÜ