• Õunad aiapostil
  • Kontakt
  • Õunad aiapostil
  • Kontakt
INTERNET JA TURUNDUSMida olen õppinud internetis turundades ja müües
müük

Müügikoolitused – rõhutatult praktilisel eesmärgil

On 10. Feb 2009 by Kairi NM

Ma ei ole kunagi käinud ühelgi tasulisel müügikoolitusel. Sellepärast, et saadaolevate materjalidega tutvudes järeldan, et pakutavad müügikoolitused on kõik suhteliselt sarnased: need baseeruvad kuivadel praktilistel näidetel: kliendiga kohtudes seisa nii…, kui klient ütleb “ei”, siis käitu nii.., kui ta ikka ütleb “ei”, siis ütle nii või nii.. või kui klient ütleb sulle ikkagi “ei”, siis helista uuesti selle aja pärast ja ütle nii või nii… ja kui asud helistama, siis järgi sellist lausete ning tegevuste hierariat jnejne.

Iga “kiiksuga” inimene teab, et sellised koolitused on suunatud klienditeenindajatele või sekretäridele.
Kuna kiiksuga inimesi ei ole palju, siis ilmselt on sellistel koolitustel oma tarbijaskond ja eks nad mingit kasutegurit siiski annavad.
Ma usun, et kiiksuga inimene mõjub oma kliendile ennekõike ise- tema olemus, hoiak, suhtumine – klienti, ettevõttesse ja tootesse mida ta esindab. Kuid ennekõike müüb inimene iseennast – “kiiksuga” inimene erineb neil koolitustel käivatest selles poolest, et ta “klikib” kameeleonina IGA kliendiga.

Tags: müük

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Otsi

Recent Posts

  • Enneaegne skaleerumine Eesti tehnoloogiavaldkonna idufirmade näitel
  • Ferrari brändi juhtimine
  • Mis juhtub, kui hea toote varjutab kehv turundus
  • Miks traditsioonilised CRM tarkvarad välja surevad
  • Kuidas tõsta konversiooni A/B testimise abil

Recent Comments

  • Henri Sei on Internetiturundus olgu FUN
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • kristjan on Veebisaidi kvaliteedi ning hinna kääridest
  • Rainer on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem

Archives

Categories

  • müük (52)
  • Start up (35)
  • turundus (58)

Recent Posts

  • Enneaegne skaleerumine Eesti tehnoloogiavaldkonna idufirmade näitel
  • Ferrari brändi juhtimine
  • Mis juhtub, kui hea toote varjutab kehv turundus
  • Miks traditsioonilised CRM tarkvarad välja surevad
  • Kuidas tõsta konversiooni A/B testimise abil
  • Kas 2016. aastal saab meile osaks EL-i ühtne digitaalne turg
  • GoPro INC Strateegiline audit/ Strategic Audit for Go Pro Inc.

Värskemad kommentaarid

  • Henri Sei on Internetiturundus olgu FUN
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • kristjan on Veebisaidi kvaliteedi ning hinna kääridest
  • Rainer on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem
  • Kairi Niinepuu on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem
  • Rainer on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem

Tags

areng BeWise brändi identiteet brändi juhtimine EBS edu ettevõtlus ferrari innovatiivsus innovatsioon internet internetipõlvkond internetiturundus kampaania kommunikatsioon konkurents koondamine majanduskriis motiveerimine müügijuhtimine müügi planeerimine müük Qminder reklaam startup teenindus telemarketing tesla turundus turunduskanalid veebileht veebimajutus viirusturundus

Copyright INTERNET JA TURUNDUS 2025 | Development by Mooncat Consulting OÜ