Aktiivset müüki teostava inimese otsingul tuleb oma ootused ausalt letti laduda. Tihtilugu on müügiinimese töökuulutus tagasihoidlik ning justkui klienditeenindajatele suunatud.
Intervjuul aga tasub maalida kogu töö raskusastmest raskeim pilt, et juba eos välistada need inimesed, kes hõlpelu peale loodavad tulla. Kui firma, selle tooted-teenused ja keskkond meeldib, valdkond on südamelähedane, küll siis head kandidaadid kandideerivad, ka siis, kui töö iseloomust mustem pilt maalitakse.
Viimati kirjeldasin müügispetsialisti otsingut ühte firmasse selliselt:
Töö kirjeldus
Müügiesindajana hoolitsed oma kliendiportfelli eest hoole ja armastusega. Sul on hea empaatiavõime ning oskad kliendisuhtluse muuta põhjalikuks ning usaldusväärseks. Soovid hästi teenida ning oled valmis selle saavutamiseks ka kõvasti vaeva nägema. Lisaks müügile olemasolevatele klientidele oskad sa meie toodetest vaimustatuna märgata ka uusi ettevõtteid, kellel toodete kasutamisest võib rahulolu tõusta.
Nõudmised kandidaadile
Empaatiavõime
Positiivne ellusuhtumine
Loomulikult hea arvutikasutamisoskus
Täpsus ning põhjalikkus
Ausus ning korrektsus
Oskus hinnata meeskonnatööd ning vaimustuda kliendi rahulolust
B-kategooria juhiluba
Ettevõte pakub
Laia tööpõldu ning võimalust väga heaks teenistuseks- lisaks põhipalgale ka müügiboonus.
Võimalus saada koolitatud ning õppida põnevat puhastusvaldkonda.
Kontorit Tallinna kesklinnas.
Olenevalt töö iseloomust ning ettevõtte profiilist võib otsingule läheneda ka innovatiivsemalt: pakkumist mitte turundada tööotsinguportaalides vaid kasutatavates turunduskanalites – sotsiaalmeedias. Argumendiks on see, et hea potentsiaalne kandidaat ei pruugi olla aktiivsel otsingul ning on juba ettevõtte pakkumiste järgija.
Lisa kommentaar