Hetkel Eesti enim kõneainet pakkuvaim startup CrabCad loobus oma SeedCampil võidetud 25K euro suurusest auhinnarahast ning annetas selle võistlusel teiseks jäänud Kosovo juurtega startupile. See omakorda tekitas algatuse Startups Giving Back, mis kutsub idufirmasid üles tekitama omavahelist sünergiat. Aidata üksteist saab erival moel: suhtevõrgustiku, knowhow, kogemuste jagamise ja muuga. Kindlasti oli selline idee Crabcadi poolt hea turundus,
Vaieldamatult vaimukas viirusturunduskampaania üllitas Starman, kes oma Facebooki saidil andis võimaluse luua feik Õhtulehe artikkel endast. Kampaania algul külas see omajagu segadust ja levis kulutulena. Üsna peagi suleti rakendus ajutiselt, äkki Õhtulehe survel..? app on siin igaljuhul: https://www.facebook.com/starman.ee?sk=app_114078368697810 Eneseiroonia ning erakordsus on see, mis kampaania levima paneb.
Veebisaite, mis nõuavad sisselogimist ei ole vähe. Ühte kasutajanime ja parooli ei ole kõikjale sisselogimiseks kindlasti kõige turvalisem kasutada. lastpass.com salvestab paroolid, mida kasutad oma arvuti browserites automaatselt. Paroolid talletatakse krüpteeritult. Lisaks veebisaitide paroolidele on võimalik lastpass.com-i manuaalselt talletada ka ID , Mobiil-ID, panga kaartide, passi ja muud andmed. Kui laed rakenduse oma arvutisse, siis
Et müügiosakond end ära tasuks, pean silmas, et müügiosakond ei peaks enamuse oma müügiajast kulutama turundamisele ja muudele assisteerivatele tegevustele on mõistlik toodete/teenuste müüki planeerides planeerida ka turundustegevusi. Suurfirmad ka teevad seda enamjaolt, kuna hästijuhitud ettevõttes pannakse suurt rõhku efektiivsusele. Mujal aga käivad turundus ja müük erinevaid radu. Turunduse ellukutsumiseks on üks eesmärk: tugi müügile.
80% kiiremini müüd oma toodet tutvustavate videoklippide abil (Internet retailer) . Tootetutvustuse saad tellida reklaamiagentuurilt, teha selle ise, kui valdad perfektselt keelt või agiteerid seda tegema toote fännklubi e. kliente. Agentuuriga paned paika video eesmärgi, sõnumi, nemad pakuvad sulle video visuaalsed ideed, ülesehitusetapid, tegevuste järjekorra, kuvatavad vaated ning teksti. Ametlik video peaks vastuse andma ühele
Aina täpsemalt määratleme toodete ning teenuste turundamisel oma sihtgruppi ning seda, kuidas teda mõjutada. Ainult brandingut tehakse turundusvahendite nappuse tingimustes järjest vähem – see on hetkel rohkem kaubanduskettide, autofirmade jm pärusmaaks. Kui oleme oma kliendisihtgrupi üksipulgi ära kaardistanud, siis sellest teadmisest ning viibimisest kliendiga samades veebikeskondades tingimata ei piisa, et ka nende südamesse tungides mõjutada
Näide, kuidas läbimõtlemata sõnum kliendile rikub ettevõtte imago. Klikke on selle ettevõtte veebisait kindlasti korralikult saanud – link kummalisele sõnumile liigub aktiivselt viirusturunduse teid pidi.
Lahe, et internetiturundust avastab üha enam ettevõtteid. Kui 2 aastat tagasi tegelesid kõik eestlased kinnisvara ostu-müügi-vahendamisega, siis praegu on alanud internetiturunduse kuldaeg. Reklaamirahad internetiturundusse tõusevad pöördvõrdeliselt printmeedia osa vähenemisega. Suure nõudluse juures ei ole halb meeles pidada, et kui kõik teevad ühte ning sama asja on edukas see, kes teeb seda teisiti. Internetiturundusest räägitakse Eestis
Mõni aeg tagasi rääkisin tööpakkumisest kui turundusmeetmest – ehk siis, kuidas tööpakkumine on seotud ettevõtte imagoga samamoodi, nagu ükskõik milline muu infokanal. 99,99% turul liikuvatest tööpakkumiskuulutustest, nüüdsel ajal järjest rohkem just partnerlusotsingutest on endiselt umbisikulised, kuivad, emotsioonitud infolehed. Tööotsinguportaalide stiilinäited, kuidas üks “õige” pakkumine välja peaks nägema on sarnased ning püsinud Eesti turul 10 aastat
Eestis on ikka veel suur osa veebiportaale, kes müüvad reklaampindu ajalise mahuga – neti, delfi, rate, kõikvõimalikud infokataloogid jpt. Müüvad, sest on ostjaid, kes ostavad ikka veel põrsast kotis. Enne reklaamiraha kulutamist oleks tark otsustada, kui palju ning mille eest ollakse valmis tasuma. Kas reklaamil on lisaks otsesele müügile veel teisi eesmärke, näiteks kliendi e-posti