• Õunad aiapostil
  • Kontakt
  • Õunad aiapostil
  • Kontakt
INTERNET JA TURUNDUSMida olen õppinud internetis turundades ja müües
müük . Start up . turundus

Start up!

On 17. Feb 2009 by Kairi NM

Mõtlemapanev viide YouTube vahendusel konkretiseeris sarnaseid mõtteid, mis on läbi jooksnud erinevatest meediumtest:

Kasuta võimalust, haara turgu, Start up!

Head Ideed on reeglina raskelt müüdavad, kuna inimesed suhtuvad uutesse Asjadesse kas eelarvamusega või ei ole väga altid neid vastu võtma. Praeguse elu atmosfäär aga eelistab Uut: uusi lähenemisi tõekspidamistesse, inimestesse – ärisse ning töösse, uutesse ideedesse, Ettevõtlikkusse. Öeldakse, et majandustõusu ajal, eriti aga buumi ajal on lihtne mingisse ärivaldkonda siseneda, koos majanduse ning nõudluse, st valmisolekuga osta ning tarbida ning edu saavutada. Teine äärmus – kukkudes langemine toob sarnased võimalused. Surutistes hädasolijad keskenduvad maistele asjadele ning uute ideede genereerimine pole selles olukorras kõige loomingulisem protsess. Uued tulijad saavad uues olukorras aga edumaa – koondamiste, kahjumite, pankrotilainete ja muude kriisidega tegelemise asemel alustatakse puhtalt lehelt uue tänapäevastele normidele vastava vundamendi ladumist.

Kvaliteetne tööjõud ei ole saladus, et haritud spetsialistid, paremad ja veel paremad töövõtjad on kaotanud töö. Finantssektorist avalikuni välja. Enamasti noored, kui ka täiskasvanud ja vanemad inimesed. Need, kelle kiiret taiplikkust, asjaajamist, korraldamist ning planeerimist oli kiires majandustõusus hädasti vaja. Hetkel on väga palju kvaliteetset tööjõudu tööturul uut tööd otsimas. Kõik ei soovi alustada ettevõtlusega, kuid on valmis oma pühendumist ning oskuseid müüma. Tööpakkumiste arvud järjest vähenevad, CV Keskus teeb kampaaniat töökuulutuse sisestamiseks; ehk tasuks võimaldada hoopis tasuta tööpakkumise lisamine; valikulaua kui sellise teenus või mõni teenus sellest tasuliseks; tehniliselt lisatööd, kuid tööpakkumise peale raha kulutamine tundub tööandjale raiskamisena;

Soodsa hinnaga tööjõud, partner, lepinguline töötaja hetkel on võimalik kokku leppida projektipõhiseid töid, seotult mingite eesmärkidega või konkreetse eesmärgiga, luua töösuhe töövõtulepinguga või esitada töötaja firmale arve teostatud tööde eest. Nii on võimalik kulusid ning tulusid optimeerida ning mõled pooled optimeerivad riske kui ka nende suhe on uuenduslikult demokraatlik.

Soodsad kaubad ning teenused kõik on palju odavam võrreldes eelmiste aastatega: rendipinnad, teenused, kaubad, koostöötingimused;

Ettevõtlus-ja starditeotused ei ole varasemaga võrreldes vähenenud. Vastupidid – ekspordile suunatud innovatiivsed ideed võivad leida kümnetesse miljonitesse ulatuvaid toetuseid. vt EAS, Arengufond

Nõrgenenud konkurents töösolevate ettevõtete olukord ei pruugi olla roosiline – vähem kui 10 aasta vanused ettevõtted kannatavad järsu nõudluse vähenemise ning debitoorse võlgnevuse suurenemise tõttu; nende areng ning laienemine on tõenäoliselt peatunud. Hetkel on päevakorras efektiivsuse ning tootlikkuse suurendamine ning koondamise, ümberstruktrueerimised, võlakoormuse suurenemise tõttu on ettevõtete tähelepanu sissepoole pööratud. Kui lisada siia müügiosakond, kes oli harjunud kliente teenindama ning telefoni vastu võtma, siis ei ole ka seal ilma oluliste muudatusteta klientide võitmist ette näha. On teada juhtumeid, kus müügiosakond ei suudagi hoolimata aktiivse müügi koolitusest aktiivset müüki teha – teostada esimene samm kliendi leidmisest ning kontakteerumiseni. Siin oleks abiks ettevõtja või tegevjuhi – olenevalt, kes parasjagu ettevõtet juhib koondada kogu müügiosakond ning panustada kas sisseostetavale telemarketingile või lepingulistele agentidele.

Praegu alustajad on innovatiivsed
innovatiivsus on IN ning sellega seostatud ettevõtjale avanevad uksed lahkelt ning ta saab loota vajadusel abile, nõuandeile ning konsultatsioonile niipalju kui ta networkida jaksab.

Tags: areng, ettevõtlus, innovatsioon, koondamine, majanduskriis, startup

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Otsi

Recent Posts

  • Enneaegne skaleerumine Eesti tehnoloogiavaldkonna idufirmade näitel
  • Ferrari brändi juhtimine
  • Mis juhtub, kui hea toote varjutab kehv turundus
  • Miks traditsioonilised CRM tarkvarad välja surevad
  • Kuidas tõsta konversiooni A/B testimise abil

Recent Comments

  • Henri Sei on Internetiturundus olgu FUN
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • kristjan on Veebisaidi kvaliteedi ning hinna kääridest
  • Rainer on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem

Archives

Categories

  • müük (52)
  • Start up (35)
  • turundus (58)

Recent Posts

  • Enneaegne skaleerumine Eesti tehnoloogiavaldkonna idufirmade näitel
  • Ferrari brändi juhtimine
  • Mis juhtub, kui hea toote varjutab kehv turundus
  • Miks traditsioonilised CRM tarkvarad välja surevad
  • Kuidas tõsta konversiooni A/B testimise abil
  • Kas 2016. aastal saab meile osaks EL-i ühtne digitaalne turg
  • GoPro INC Strateegiline audit/ Strategic Audit for Go Pro Inc.

Värskemad kommentaarid

  • Henri Sei on Internetiturundus olgu FUN
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • kristjan on Veebisaidi kvaliteedi ning hinna kääridest
  • Rainer on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem
  • Kairi Niinepuu on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem
  • Rainer on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem

Tags

areng BeWise brändi identiteet brändi juhtimine EBS edu ettevõtlus ferrari innovatiivsus innovatsioon internet internetipõlvkond internetiturundus kampaania kommunikatsioon konkurents koondamine majanduskriis motiveerimine müügijuhtimine müügi planeerimine müük Qminder reklaam startup teenindus telemarketing tesla turundus turunduskanalid veebileht veebimajutus viirusturundus

Copyright INTERNET JA TURUNDUS 2025 | Development by Mooncat Consulting OÜ