• Õunad aiapostil
  • Kontakt
  • Õunad aiapostil
  • Kontakt
INTERNET JA TURUNDUSMida olen õppinud internetis turundades ja müües
müük . Start up . turundus

südamest südamesse töötab paremini

On 5. Aug 2009 by Kairi NM

Mõni aeg tagasi rääkisin tööpakkumisest kui turundusmeetmest – ehk siis, kuidas tööpakkumine on seotud ettevõtte imagoga samamoodi, nagu ükskõik milline muu infokanal.
99,99% turul liikuvatest tööpakkumiskuulutustest, nüüdsel ajal järjest rohkem just partnerlusotsingutest on endiselt umbisikulised, kuivad, emotsioonitud infolehed.
Tööotsinguportaalide stiilinäited, kuidas üks “õige” pakkumine välja peaks nägema on sarnased ning püsinud Eesti turul 10 aastat muutumatuna.

Oled isegi vast märganud, et värske pilk väljaspoolt valdkonda võib oma teistsuguse lähenemisega teemasse tabada märki täpsemalt kui seda vanad kalad teha suudaksid.

Viimaste aegade parim stiilinäide on Peep Lajalt, kelle kõikides väljaütlemistes lööb välja fresh-look, pilk väljaspoolt konnatiiki, kus ta otsib parimatest parimat partnerit start up ettevõtmises.

Tags: konkurents

3 comments

  • credro 7. Aug 2009 at 23:17 - Reply

    terv, teen kiire postituse, kui ei sobi, eks kustuta.
    Ent, blogi on vinge, kuid oled disainiga puusse pannud, selles suhtes, et hele tekst mustal taustal on anomaalia.
    Mõneks disaini elemendiks sobib, kuid kogu loetav tekst, mnja..
    eks mõtle sellele 😉

  • Grete 6. Dec 2009 at 15:26 - Reply

    Jumala õige jutt. Olles ise töötanud ka ühes värbamisettevõttes (peakontor UK-s, harukontor Eestis) oli see just üks tähelepanek, mis üsna kohe tekkis. Eesti töökuulutused on mõttelt sellised: “Kui sa arvad, et sobid meie sekka (aga mõtle ikka järele), siis võid ju kandideerida. Miks sa kohe palga kohta küsid? Sa ei tööta ju ometi (vaid) palga pärast!”, samas kui Suurbritannias lähenetakse töökuulutustele palju loomingulisemalt, need on ka tegelikult kutsuvad ja tekitavad ka tegelikult tunde, et oled meeskonda oodatud.

  • Grete 6. Dec 2009 at 15:29 - Reply

    Tagasiside ühele kommenteerijale teemal “Tekstist tumedal taustal”. Musta ja valget tõde pole ning näiteks Londoni Chelsea Disainiülikoolis ollakse just arvamusel, et tumedal taustal valget teksti lugeda on lihtsam. Sellest ka põhjus, miks AutoCad joonised on valgete joontega tumedal taustal.
    😉

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Otsi

Recent Posts

  • Enneaegne skaleerumine Eesti tehnoloogiavaldkonna idufirmade näitel
  • Ferrari brändi juhtimine
  • Mis juhtub, kui hea toote varjutab kehv turundus
  • Miks traditsioonilised CRM tarkvarad välja surevad
  • Kuidas tõsta konversiooni A/B testimise abil

Recent Comments

  • Henri Sei on Internetiturundus olgu FUN
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • kristjan on Veebisaidi kvaliteedi ning hinna kääridest
  • Rainer on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem

Archives

Categories

  • müük (52)
  • Start up (35)
  • turundus (58)

Recent Posts

  • Enneaegne skaleerumine Eesti tehnoloogiavaldkonna idufirmade näitel
  • Ferrari brändi juhtimine
  • Mis juhtub, kui hea toote varjutab kehv turundus
  • Miks traditsioonilised CRM tarkvarad välja surevad
  • Kuidas tõsta konversiooni A/B testimise abil
  • Kas 2016. aastal saab meile osaks EL-i ühtne digitaalne turg
  • GoPro INC Strateegiline audit/ Strategic Audit for Go Pro Inc.

Värskemad kommentaarid

  • Henri Sei on Internetiturundus olgu FUN
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • kristjan on Veebisaidi kvaliteedi ning hinna kääridest
  • Rainer on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem
  • Kairi Niinepuu on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem
  • Rainer on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem

Tags

areng BeWise brändi identiteet brändi juhtimine EBS edu ettevõtlus ferrari innovatiivsus innovatsioon internet internetipõlvkond internetiturundus kampaania kommunikatsioon konkurents koondamine majanduskriis motiveerimine müügijuhtimine müügi planeerimine müük Qminder reklaam startup teenindus telemarketing tesla turundus turunduskanalid veebileht veebimajutus viirusturundus

Copyright INTERNET JA TURUNDUS 2025 | Development by Mooncat Consulting OÜ