• Õunad aiapostil
  • Kontakt
  • Õunad aiapostil
  • Kontakt
INTERNET JA TURUNDUSMida olen õppinud internetis turundades ja müües
müük . turundus

Turunduses ei ole püsivaid reegleid

On 6. Feb 2009 by Kairi NM

Nii nagu arvutuid turundusteemalisi väljaandeid ilmub poelettidele nagu värseid saiakesi niisama kiirelt muutuvad neis püstitatud hüpoteesid ja “tõed”.
Turundus peab võidukäiku hirmkiirelt muutuvate tarbijate eelistuste ning reaktsioonidega. Kes neid ette näha ning märgata õigel ajal ei jõua see kannatab rahalist kahju.
Enamus veebisaitide banner- jm reklaamihinnad põhinevad ajalisel arvestusel; ikka veel vorbitakse värvilisi flaiereid ja plakateid – tõsi, kriisiajal küll vähem, ent ometi.
Hüppeliselt on kasvanud e-posti teel saadetava spämmi osakaal – ikka vilkuv-värviline traditsioonilises mürarikkas reklaamtekstis.

Samas on ka neid reklaamitegijaid, kes on ära tabanud, et inimaju reageerib, v õigemini vastureageerib kohe, kui sarnane lähenemisviis on teatava piiri ületanud.
Millisel kujul ja tasandil on tarbija aju valmis uut reklaami vabatahtlikult haarama – see peaks olema iga reklaamitegija/turundusinimese igapäevane küsimus.

Tags: innovatiivsus, innovatsioon, internetiturundus, turunduskanalid

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Otsi

Recent Posts

  • Enneaegne skaleerumine Eesti tehnoloogiavaldkonna idufirmade näitel
  • Ferrari brändi juhtimine
  • Mis juhtub, kui hea toote varjutab kehv turundus
  • Miks traditsioonilised CRM tarkvarad välja surevad
  • Kuidas tõsta konversiooni A/B testimise abil

Recent Comments

  • Henri Sei on Internetiturundus olgu FUN
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • kristjan on Veebisaidi kvaliteedi ning hinna kääridest
  • Rainer on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem

Archives

Categories

  • müük (52)
  • Start up (35)
  • turundus (58)

Recent Posts

  • Enneaegne skaleerumine Eesti tehnoloogiavaldkonna idufirmade näitel
  • Ferrari brändi juhtimine
  • Mis juhtub, kui hea toote varjutab kehv turundus
  • Miks traditsioonilised CRM tarkvarad välja surevad
  • Kuidas tõsta konversiooni A/B testimise abil
  • Kas 2016. aastal saab meile osaks EL-i ühtne digitaalne turg
  • GoPro INC Strateegiline audit/ Strategic Audit for Go Pro Inc.

Värskemad kommentaarid

  • Henri Sei on Internetiturundus olgu FUN
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • kristjan on Veebisaidi kvaliteedi ning hinna kääridest
  • Rainer on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem
  • Kairi Niinepuu on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem
  • Rainer on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem

Tags

areng BeWise brändi identiteet brändi juhtimine EBS edu ettevõtlus ferrari innovatiivsus innovatsioon internet internetipõlvkond internetiturundus kampaania kommunikatsioon konkurents koondamine majanduskriis motiveerimine müügijuhtimine müügi planeerimine müük Qminder reklaam startup teenindus telemarketing tesla turundus turunduskanalid veebileht veebimajutus viirusturundus

Copyright INTERNET JA TURUNDUS 2025 | Development by Mooncat Consulting OÜ