Nii nagu arvutuid turundusteemalisi väljaandeid ilmub poelettidele nagu värseid saiakesi niisama kiirelt muutuvad neis püstitatud hüpoteesid ja “tõed”.
Turundus peab võidukäiku hirmkiirelt muutuvate tarbijate eelistuste ning reaktsioonidega. Kes neid ette näha ning märgata õigel ajal ei jõua see kannatab rahalist kahju.
Enamus veebisaitide banner- jm reklaamihinnad põhinevad ajalisel arvestusel; ikka veel vorbitakse värvilisi flaiereid ja plakateid – tõsi, kriisiajal küll vähem, ent ometi.
Hüppeliselt on kasvanud e-posti teel saadetava spämmi osakaal – ikka vilkuv-värviline traditsioonilises mürarikkas reklaamtekstis.
Samas on ka neid reklaamitegijaid, kes on ära tabanud, et inimaju reageerib, v õigemini vastureageerib kohe, kui sarnane lähenemisviis on teatava piiri ületanud.
Millisel kujul ja tasandil on tarbija aju valmis uut reklaami vabatahtlikult haarama – see peaks olema iga reklaamitegija/turundusinimese igapäevane küsimus.
Leave a Reply