• Õunad aiapostil
  • Kontakt
  • Õunad aiapostil
  • Kontakt
INTERNET JA TURUNDUSMida olen õppinud internetis turundades ja müües
müük . turundus

Võimalus oma äri töös hoida

On 6. Feb 2009 by Kairi NM

Üks juhtivaid Eesti IT ettevõtteid reageeris 2008 aastal järjest süvenevale majandus- ja finantskriisile kiirelt ja targalt, ning ma arvan, et selle sammuga sai ta turul olulise konkurentsieelise.
Ühel hommikul, kui kogu äri- ning kontoriinimeste arvutiekraanidelt tulvas aina järgnevaid mustema stsenaariumiga tulevikuennustusi kutsuti kogu ettevõtte töötajaskond kokku: ettevõtte juhtidest osakondade juhtide, raamatupidajate, müügiinimeste, sekretäride, laotöötajate ja koristajateni välja. Ettevõtte juht rääkis lühidalt keerulistest aegadest, mis ettevõtet juba oluliselt puudutavad ning lähi- ja veidi kaugemas tulevikus veelgi rohkem mõjutavad ning märkis, et ettevõttel on ellujäämiseks kaks valikut: 1)koondada suurem osa inimesi ning efektiivistada tööd olemasolevatega või 2) jätkata sama suure töötajaskonnaga, kuid KÕIKIDEL – tegevjuhist puhastusteenindajateni alaneb töötasu 20%.
Sündis kollektiivne kokkulepe – mille võtsid vastu tippjuht ning koristaja koos ning ettevõte jätkas tegevust järgmisest päevast oluliselt suurema konkurentsieelisega. Palgatulude vähenemise kõrval sai kogu ettevõtte töötajaskond juurde meeskonnatunnet ühisest suurest otsusest, lojaalsust oma juhtide vastu ning motivatsiooni töötada ühtehoidvas meeskonnas. Kindlasti leidus kollektiivis ka selliseid, kes tundsid end nurkasurutuna, kuid üldises atmosfääris ei pääse nende hoiak mõjule. Pealegi ei ole virisejatel valikut – konkurendi juurde viiv uks on suletud – sest sealgi on aktuaalne kulude kokkuhoid, vähendamine ning töö efektiivistamine.
Lisaks palgakulude vähendamisele rõhutakse ettevõttes ka efektiivsele tööjaotusele – nii avatakse uusi esindusi, kuid ilma lisatööjõudu – kaupluse personali juurde värbamata. Kuidas see võimalik on? Küsi julgelt! Kui sul on oma näide praeguse keerulise aja ebapopulaarsetest otsustest või kuidas sina oma ettevõttes keerulistele aegadele vastu astud, siis palun lisa siia oma kommentaar!

Tags: konkurents, müük

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Otsi

Recent Posts

  • Enneaegne skaleerumine Eesti tehnoloogiavaldkonna idufirmade näitel
  • Ferrari brändi juhtimine
  • Mis juhtub, kui hea toote varjutab kehv turundus
  • Miks traditsioonilised CRM tarkvarad välja surevad
  • Kuidas tõsta konversiooni A/B testimise abil

Recent Comments

  • Henri Sei on Internetiturundus olgu FUN
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • kristjan on Veebisaidi kvaliteedi ning hinna kääridest
  • Rainer on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem

Archives

Categories

  • müük (52)
  • Start up (35)
  • turundus (58)

Recent Posts

  • Enneaegne skaleerumine Eesti tehnoloogiavaldkonna idufirmade näitel
  • Ferrari brändi juhtimine
  • Mis juhtub, kui hea toote varjutab kehv turundus
  • Miks traditsioonilised CRM tarkvarad välja surevad
  • Kuidas tõsta konversiooni A/B testimise abil
  • Kas 2016. aastal saab meile osaks EL-i ühtne digitaalne turg
  • GoPro INC Strateegiline audit/ Strategic Audit for Go Pro Inc.

Värskemad kommentaarid

  • Henri Sei on Internetiturundus olgu FUN
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • kristjan on Veebisaidi kvaliteedi ning hinna kääridest
  • Rainer on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem
  • Kairi Niinepuu on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem
  • Rainer on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem

Tags

areng BeWise brändi identiteet brändi juhtimine EBS edu ettevõtlus ferrari innovatiivsus innovatsioon internet internetipõlvkond internetiturundus kampaania kommunikatsioon konkurents koondamine majanduskriis motiveerimine müügijuhtimine müügi planeerimine müük Qminder reklaam startup teenindus telemarketing tesla turundus turunduskanalid veebileht veebimajutus viirusturundus

Copyright INTERNET JA TURUNDUS 2025 | Development by Mooncat Consulting OÜ