• Õunad aiapostil
  • Kontakt
  • Õunad aiapostil
  • Kontakt
INTERNET JA TURUNDUSMida olen õppinud internetis turundades ja müües
müük

Müügimeeskonna juhi otsing

On 12. Feb 2015 by Kairi NM

Kui ettevõttel on vajadus otsida müügi eest vastutavat, siis võib olla paras väljakutse kommunikeerida vajadust selliselt, et kandideeriksid just need kõige õigemad inimesed. Ükskõik kui detailselt töökuulutust teha, ikka leidub inimesi, kes oma CV saadavad isegi süvenemata, kas nad vastavad osadelegi nõudmistele ning neile polegi mõtet keskenduda.
Töökuulutus on ka oluline turunduskanal, mis annab aimu sinu ettevõttes valitsevast mentaliteedist ning see annab sulle võimaluse justkui ridade vahel teada anda, kuivõrd innovatiivne ja lahe tööandja sa oled, kuivõrd häid tooteid sa pakud ja kui olulised on sulle su kliendid.

Mõni päev tagasi sain ma teada, et mu kodukandis alustab tööd kohvik just töökuulutuse kaudu – Facebooki kodukandi grupis avaldati lakooniline teade, et peagi alustav kohvik otsib kokka ja klienditeenindajat. Huvitunutel saata kiri xxx@hot.ee vms.
What a Lost! Töökuulutust lugedes kangastus mulle unine lakitud seinte ja laega söögikoht, kus teenindaja tüdinult ulatab mulle mu kohvi ja veidi väsinud ilmega koogitüki; istun kohvikus ihuüksi. Kugistan ostu kiirelt alla ning kui ma lahkun, siis minuga ei saa kaasa muud kui aimatav rasvalõhn mu riietel.

Kuidas aga äratada siis Selle Õige tähelepanu? Aitasin ühel ettevõttel müügiosakonda ülesehitada ning kirjutasin sellise kutsungi:

Ametikoht Müügiosakonna Juht
(müügidirektor tundus sellele väikefirmale palju, teiste ametikohtade osas ei kasutata samuti “direktor” ametinimetust; selline ametinimetus eeldab ka vastavas suuruses palganumbrit ning muid suuremaid hüvesid); Müügijuht – on devalveerunud ametinimetus, kuivõrd müügijuhtideks nimetatakse müügimehi ja tihti ka kliendihaldureid). Müügimeeskonna juht on piisavalt konkreetne ja üheselt arusaadav.

Töö kirjeldus

Müügimeeskonna juhina lood sina oma müügimeeskonna, kirjeldad ning juurutad müügiprotsessid ning müügiosakonna reeglid. Vastutad müügiosakonna toimimise ning arengu eest.
Sinu töö on täis põnevust, arenguid ning ka loomingulisust.
Sina tead, kuidas teha olemasolevaid kliente veelgi õnnelikumaks, genereerida veelgi enam müüki ning leida ning kinnistada uusi kliente. Oled ambitsioonikas ning oskad motiveerida oma isiksuse ning tööinnuga ka oma meeskonda. Oled elav näide suurepärasest müügiinimesest, oskad tänu sellele arendada ka müügimeeskonda ning oled motiveeritud järjest enamast teenistusest.

Nõudmised kandidaadile

Eelnevat müügitööalast tulemuslikku kogemust.
Eelnevat müügiosakonna juhtimise kogemust.
Juhiomadusi ja meeskonna juhtimise praktikat.
B-kategooria juhiluba.

Ettevõte pakub

Laia tööpõldu, rahulolevaid kliente, keda on võimalik veelgi õnnelikumaks teha.
Võimalust rakendada oma müügijuhtimisvõimeid parimal võimalikul moel.
Luua oma kõrge saavutusvajadusega müügi Dream Team.
Head teenistust, mis sisaldab ka müügiboonuseid ning rahulolu tööst.
Karjäärivõimalust.
Kontorit Tallinnas.

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Otsi

Recent Posts

  • Enneaegne skaleerumine Eesti tehnoloogiavaldkonna idufirmade näitel
  • Ferrari brändi juhtimine
  • Mis juhtub, kui hea toote varjutab kehv turundus
  • Miks traditsioonilised CRM tarkvarad välja surevad
  • Kuidas tõsta konversiooni A/B testimise abil

Recent Comments

  • Henri Sei on Internetiturundus olgu FUN
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • kristjan on Veebisaidi kvaliteedi ning hinna kääridest
  • Rainer on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem

Archives

Categories

  • müük (52)
  • Start up (35)
  • turundus (58)

Recent Posts

  • Enneaegne skaleerumine Eesti tehnoloogiavaldkonna idufirmade näitel
  • Ferrari brändi juhtimine
  • Mis juhtub, kui hea toote varjutab kehv turundus
  • Miks traditsioonilised CRM tarkvarad välja surevad
  • Kuidas tõsta konversiooni A/B testimise abil
  • Kas 2016. aastal saab meile osaks EL-i ühtne digitaalne turg
  • GoPro INC Strateegiline audit/ Strategic Audit for Go Pro Inc.

Värskemad kommentaarid

  • Henri Sei on Internetiturundus olgu FUN
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • Grete on südamest südamesse töötab paremini
  • kristjan on Veebisaidi kvaliteedi ning hinna kääridest
  • Rainer on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem
  • Kairi Niinepuu on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem
  • Rainer on Kinnikiilunud müügiosakondade probleem

Tags

areng BeWise brändi identiteet brändi juhtimine EBS edu ettevõtlus ferrari innovatiivsus innovatsioon internet internetipõlvkond internetiturundus kampaania kommunikatsioon konkurents koondamine majanduskriis motiveerimine müügijuhtimine müügi planeerimine müük Qminder reklaam startup teenindus telemarketing tesla turundus turunduskanalid veebileht veebimajutus viirusturundus

Copyright INTERNET JA TURUNDUS 2025 | Development by Mooncat Consulting OÜ